Az egy évvel ezelőtt megalapított Stellantis megörökölte a PSA konszern által a Punch Powertrain beszállítóval közösen indított hibrid-fejlesztést, ami most a Jeep Renegade és Compass modelljeiben debütál. Az e-Hybrid rendszer szíve a 7 fokozatú duplakuplungos váltó, amelybe a lágyhibrid belső égésű motor mellett egy villanymotor is behajt, utóbbi önmagában is képes mozgatni az autót.
Teljesen új fejlesztésű hajtásról van szó, a belső égésű motor a konszern Global Small Engine családjába tartozó 1469 köbcentis négyhengeres turbómotor, amelynek a működését az alacsony fogyasztásra és károsanyag-kibocsájtásra optimalizálták. A Miller-ciklus szerint működik, 12,5:1 a kompresszióviszonya, szívó- és kipufogóoldali szelepvezérlés is van, a benzinbefecskendezés 350 baros nyomáson dolgozik, indítógenerátora van, a teljesítménye 130 LE (5500/perc) és 240 Nm (1500/perc). A váltóba ezen felül egy 20 LE/55 Nm teljesítményű villanymotor is behajt – az áttétel után 155 Nm a teljesítmény, ami elég az autó mozgatásához, és segít tehermentesíteni a benzinest.
A Renegade esetén 5,7-6,1 l/100 km a szabványos átlag, 9,7 másodpercig tart a 0-100 km/óra gyorsulás és 191 km/óra a csúcssebesség. A Compassnál 5,6-6,0 l/100 km a fogyasztás, 10,0 másodpercig tart a 0-100 km/óra gyorsulás és 193 km/óra a csúcssebesség. A piaci bevezetésnél kínálják az Upland limitált szériás modellt, amely Matter Azur fényezést kap fényes fekete felnikkel, MetaKrome bronz karosszériadíszekkel együtt, az üléskárpit tengerekből kihalászott műanyaghulladékból újrahasznosított Seaqual szövetből készül.