Kínában a FAW-VW vegyesvállalat gyártja az Arteon típust, a vetélytárs SAIC-VW pedig most megkapta ennek ellenfelét az immár MQB Evo alapra épülő négyajtós kupéjának, a Lamando-nak a második generációjával; noha a Lamando L karosszériája 8 centivel rövidebb az Arteonnál, a csomagtere tágasabb, 545 literes.
Egyedi arcot kap a Lamando L azzal, hogy csak a lökhárító alsó részében van légbeömlő, felszereltségtől függően ezt teleszórják krómozott téglalapokkal. Keret nélküliek az ajtók, nagy méretű hátsó ajtó könnyíti meg a csomagtartóhoz hozzáférést. Érdekes újítás, hogy elöl fehéren, hátul pirosan világít a márkajelzés. Teljesen digitális a belső, a kormány mögött egy 10 colos képátlójú monitor dolgozik, középre 12 colos képátlójú érintőképernyő kerül, a szériában adott 7 fokozatú DSG váltó vezérléséről a villanyautókban is használt kapcsoló gondoskodik.
Noha az MQB Evo alapra váltottak, egyedüli motorként a „régi”, 1,4-es TSI-t használják 150 lóerős teljesítménnyel, ami 8,5 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást és 200 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé. A VW Lamando L alapáron kapja a független hátsó felfüggesztést, és egyelőre még a tervek között sem szerepel modernebb TSI vagy épp plug-in vagy elektromos hajtás bevezetése.