A gyógyszerhirdetések területéről ismerős szabályozást vezetnek be Franciaországban a gépjárműhirdetésekre, a december 28-án elfogadott KRESZ-módosítás értelmében 2022. március 1 után megjelenő – nyomtatott, online és televíziós – hirdetéseknél kötelező a hirdetések végén az alacsonyabb károsanyag-kibocsátással járó közlekedési formákra való utalást megjeleníteni, a rádióban elhangzó szöveges hirdetések kivételével kötelező a #SeDéplacerMoinsPolluer hashtag megjelenítése is.
A járműgyártók a következő ajánlások közül választhatnak: « Pour les trajets courts, privilégiez la marche ou le vélo », « Pensez à covoiturer », et « Au quotidien, prenez les transports en commun », ezek gyaloglásra, kerékpározásra, autómegosztásra és a közösségi közlekedés használatára próbálják rávenni a hirdetést nézőket.
Visszaesőként akár 50 000 eurós büntetésre is számíthat az, aki nem a KRESZ-ben szabályozott módon jeleníti meg az ajánlásokat/hashtag-et. Franciaországban egyébként 2028-tól tilos 123 g/km-nél magasabb CO2-kibocsátással rendelkező autók hirdetése.