A Ducati mérnökei fogták a 170 lóerős blokkal szerelt endurójukat, és annak alapján elkészítették a Multistrada V4 Pikes Peak-et. Teljesen új a felfüggesztés, az első villa szögét 24,5°-ról 25,75°-ra módosították, előre 17 colos felnit szerelnek, hátra aszimmetrikus lengőkar került, az Öhlins Smart EC 2.0 felfüggesztés automatikusan alkalmazkodik a vezetési stílushoz.
A Marchesini kovácsolt alufelnik 2,7 kg-mal könnyebbek a normál felniknél. Elöl megtartják a 330 mm átmérőjű Brembo tárcsákat, de a Panigale V4 betétjeit használják, hátra 265 mm-es tárcsa kerül. A mindössze 66,9 kg tömegű, 170 LE/125 Nm teljesítményű V4-eshez nem nyúltak, de alapáron adják az Akrapovic karbon-titánium hátsó dobot. Annak érdekében, hogy még intenzívebb legyen a Ducati Multistrada V4 Pikes Peak vezetési élménye, a lábtartót hátrébb és magasabbra vitték, a kormány alacsonyabb és keskenyebb lett.