A jelenleg kínált Renault Master Z.E. az akkumulátora miatt küzd kihívásokkal, a hatótávolsága kicsi, a töltés sokáig tart. Erre jelent megoldást a Renault Csoport tüzelőanyagcella fejlesztéssel foglalkozó tagja, a Hyvia, amely most bemutatta a 12 köbméteres raktérrel rendelkező Master H2-Tech prototípusát. Négy tartályban összesen 6 kg hidrogéngázt tud magával vinni az autó, ami 500 km megtételére elegendő energiát jelent, az utántöltés pár perc alatt megvan. A 30 kW teljesítményű tüzelőanyagcella egy 33 kWh kapacitású akkumulátort táplál, ami aztán az első kerekeket hajtó villanymotort látja el energiával.
Következő körben egy 19 köbméteres raktérrel rendelkező, de csak 250 km-es hatótávolságú prototípust készítenek, majd egy 15 személyes Master autóbuszt mutatnak be tüzelőanyagcellás elektromos hajtással, mielőtt a Renault 2022-ben kereskedelmi forgalomban elérhetővé a tüzelőanyagcellás Master-t; azokon a piacokon, ahol hidrogén-töltőállomások is üzemelnek.