A Honda már most is jelen van a repülőgépek piacán, a HondaJet kategóriájának egyik legnépszerűbb darabja, hamarosan pedig az autógyárnak is lesz légi járműve. Egészen pontosan az autógyár fejlesztői dolgoznak azon a helyből felszállni és landolni képes repülőn, amely nyolc propellerrel rendelkezik (ezek közül hat felel a függőleges mozgásért, kettő szolgáltatja a haladáshoz szükséges tolóerőt), és az akkumulátorait a beépített gázturbina is tudja tölteni.
A ma még nem létező légitaxik piacának azt a szegmensét célozza a Honda eVTOL, amelyik városok közötti szolgáltatást nyújt, teljes feltöltéssel 400 km a hatótávolság. A Honda úgy gondolja, hogy a személyautók viszik a repülőterekre – itt nagyjából helikopter-leszállókat kell elképzelni – az utasokat, majd következik a repülés, aztán a landolás helyszínéről megint személyautókkal mennek céljukhoz az emberek. Jelenleg egy kicsinyített, légcsatorna-vizsgálatokra használt makett létezik, a tervek szerint 2023-ban indul a prototípus tesztelése, és a Honda számításai szerint már 2025-ben megindulhat a sorozatgyártás és forgalmazás.