A Qiantu Motor nevű kínai autógyártó egy karbon karosszériás, 376 lóerő rendszerteljesítményű kétmotoros sportkocsit dobott piacra, és noha néhány száz darabot értékesített, a vállalkozás becsődölt. Itt jön a képbe a Farnova nevű márka, amely a Qiantu felvásárlásával lett autógyártó azzal, hogy folytatja a K50-es gyártását, de ennél sokkal komolyabb tervei is vannak, amit az Othello nevű szuperautó-tanulmány bizonyít.
A megjelenést Olaszországban készítették, de nem árulták el, ki volt a formatervező, a műszaki tartalom pedig párját ritkítja. Itt is kétmotoros összkerékhajtást készítenek, a rendszerteljesítmény 1835 lóerő, a maximális nyomaték (az áttételt is beleszámítva) 12 000 Nm, ami 1,8 másodperces 0-100 km/óra sprintet és 420 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé. Persze érdemes fenntartásokkal kezelni ezeket a számokat, hiszen azt is állítják, hogy a 75 kWh kapacitású akkumulátorral a hatótávolság meghaladja a 600 km-t – ez még NEDC mércével is optimistának tűnik.
A Farnova két ütemben akarja kiépíteni a saját gyártókapacitását, 2021-ben egy villanymotoros buszokat és könnyű haszonjárműveket gyártó üzemet építenek fel a Qiantu-tól szerzett sportkocsi-üzem mellé, majd 2022-23 folyamán évi 50 000 járműre bővítik a gyártókapacitást és saját kutató-fejlesztő részleget is kialakítanak. A Farnova a haszonjárműveknél is karbon karosszériát akar használni, reményei szerint a karbon terén más kínai autógyártók beszállítója is lesz majd.