A Toyota Gazoo Racing a 2022-es Dakaron már az új T+ kategóriában indítja a középmotoros Hilux versenyautót, ezért viszont teljesen új autót kellett kifejleszteni. A karosszéria 2 helyett már 2,3 méter széles, a kerekek átmérője 32 colról 37 colra növekedett, és a futófelület szélessége is megnőtt – elöl 245 helyett 320 mm, hátul 280 helyett 350 mm. A legfontosabb változás, hogy középre már nem az 5,0 literes szívó V8-ast építik, hanem az új Landcruiser 300-asban és a Tundra pickupban használt 3,5 literes V6-os biturbó versenymotor-változatát; ahogy korábban, úgy most se árulják el, mik a pontos teljesítmény-értékek. A Toyota Gazoo Racing első számú pilótája a háromszoros Dakar-győztes Nasser Al-Attiyah lesz, a kettes számú autóban Giniel de Villers irányít majd, ezenkívül még kát másik Hiluxot indít a Toyota Gazoo Racing.
Downsizing Dakar-módra: a Hilux versenyautó szívó V8-as helyett 3,5 literes V6-os biturbót kap
2021. Szeptember 24. 22:55