Veteránjárművekre specializálódott a Black Bridge Motors nevű műhely, a szervizeléstől kezdve a felújításon át az egyedi ügyféligények kielégítéséig terjed a kínálatuk, utóbbin belül a Defender modernizálás lett szinte külön üzletág; az alábbi videón az látható, hogy egy szériaállapotú, de elhasznált autóból 750 lóerős terepjárót építenek.
Több éves tapasztalattal a hátuk mögött arra jutott a csapat, hogy leegyszerűsítik a dolgot, azzal, hogy az aktuális Jeep Wrangler Sahara alvázát futóművestül-hajtásláncostul teszik a karosszéria alá, rengeteg munkaórát megspórolnak, nem kell kijavítani és megerősíteni a vázat, kicserélni a felfüggesztést és a fékeket, épp csak a karosszéria oldalát kell egy kicsit átszabni a nagyobb tengelytáv miatt – a jórészt sík alumínium lemezből készült felépítmény miatt ez gyerekjáték.
Az így készült autókat Funcion néven árulják, és azzal az ügyfél is jól jár, hiszen az USA-ban mindenfelé megtalálható Jeep-szervizekben elérhető pótalkatrészekkel oldhatja meg a karbantartást, bónuszként a hátsó utasok is örülhetnek. A Defender 110 nevét a 110 colos (279,4 cm) tengelytávolságról kapta, a Wrangler Sahara tengelytávolsága 116 col (294,6 cm), ez az extra tér pedig a hátsó utasok javára szolgál, hiszen ennyivel hátrébb kerül a hátsó tengely a változatlan hosszúságú karosszériában. A Black Bridge Motors az egyszerű, olcsó és erős 6,2 literes GM V8-ast (430 LE) teszi a motortérbe, ehhez még elég a gyári Wrangler fékek tudása. Persze lehet fokozni a dolgot, elérhető a 6,2 literes kompresszoros V8-as (650 LE), amihez rögtön nagyobb teljesítményű fékeket adnak, a karosszériát 5-10 centivel tudják megemelni, és akkor szabadon választhatóak a színek, a kárpitok, a felnik és a gumik. Az alapár 144 950 dollár, de aki nem vigyáz, akár meg is duplázhatja ezt…