Lassan megszámlálni se lehet, hány bőrt húz le a brit autóipar a másfél éves késesben lévő legújabb James Bond moziról, de pár nappal a világpremier előtt még a The Little Car Company is előállt a saját limitált szériás termékével, azaz a 66%-os méretű DB5 Junior gyermekautónak bemutatták a No Time to Die limitált szériáját.
Ennél nem lehet saját megjelenést választani, mint a 125 példányt Silver Birch színűre fényezik, Smiths műszereket használnak, és az alvázszám-táblán feltüntetik a limitált széria sorozatszámát is. A 15 James Bond filmen dolgozó Oscar-díjas trükkmester, Chris Corbould segítségével készítették el a különleges extrákat, amelyeket az utasoldali ajtóba rejtett panelről lehet vezérelni. Gombnyomásra a fényszórók hátrabuknak és a helyükön gépágyúk bukkannak fel, amelyek hang- és fényeffektek segítségével szimulálják a lövöldözést.
A hátsó kamu kipufogócsőből gombnyomásra az autót elrejtő füstfelhő áramlik ki, és a film előzetesében látható, szűk helyen fordulást megkönnyítő csúszó-mód is elérhető – azt nem részletezik, hogy ez pontosan mit is jelent –, és természetesen a rendszámtábla is gombnyomásra változik, igaz, nem forog, hanem a digitális kijelzőn vált a kép. Az Aston Martin DB5 Junior No Time to Die vásárlója tagja lesz az Aston Martin Owners Club-nak, így ők, vagy gyermekeik/unokáik így a világ leghíresebb versenypályáin hajthatják a DB5 Juniort, miközben az igazi autók épp pihennek.
A kémkiadás egyébként jelentősen nagyobb teljesítményű elektromos hajtást kap, a normál DB5 Junior 6,7 lóerős, a DB5 Junior Vantage 13,4 lóerős, ezzel szemben a DB5 Junior No Time to Die 21,5 lóerős. A nagy teljesítményhez rögtön négy darab, 1,8 kWh kapacitású akkumulátor tartozik, így a hatótávolság egy feltöltéssel elérheti a 128 km-t, a csúcssebesség meghaladja a 70 km/órát. Persze a száguldás nincs ingyen, amíg a DB5 Junior indulóára 35 000 font, a DB5 Vantage már 45 000 fonttól kapható, a DB5 Junior No Time to Die ára alaphangon 90 000 font, azaz 37 millió Ft.