Egy évvel ezelőtt jelentette be a brit GTO Engineering nevű Ferrari-specialista műhely, hogy korlátozott számban újra gyártja a 250 GT SWB Berlinetta sportkocsit, az eredetinek megfelelő műszaki tartalommal, pár apró módosítással (savasabb a mai benzin a korabelinél, jobb minőségű acélból szerkesztik a térvázat). Most pedig az a hír, hogy ha már egyszer kidolgozták az eljárást, hogyan lehet tökéletesíteni a hatvanas évek legendás Ferrariját, akkor ezt a tudást tovább kamatoztatják a California Spyder újraépítésével.
Összesen 106 példány készült a Pininfarina által tervezett és a Scaglietti műhely által SWB és LWB karosszériával megépített kabrióból, az értékük csillagászati, a tulajdonosok nem használják őket, hanem garazsírozzák azokat. Ezen kívánnak változtatni az újragyártott autóval, amelynél a megrendelő mondja meg, mekkora legyen a V12-es blokk (3,0 liter az alap, de kérhető 3,5 és 4,0 literes lökettérfogat is), 4- vagy 5-fokozatú legyen a váltó. A GTO Engineering szakemberei mintegy 1500 munkaórával készítik el az autót, az alumínium karosszériát kézzel formálják.
A britek egyébként az általuk legszebbnek tartott, 1960-as évjáratú SWB változatot hozzák vissza, az ügyfél egyedi fényezést és bőrkárpit-színt választhat, illetve szükség szerint kisebb átmérőjű fakormányt is adnak, ha az kell ahhoz, hogy kényelmesen elférjen valaki a vezetőülésben. A vételár 750-850 ezer font adók nélkül, az első ügyfélautót még az idén megkapja megrendelője.