Búcsúzik a Super 7 alapon felépített Donkervoort D8 GTO, a jelenlegi villanyautó-technológiával ugyanis nem lehet elérni azt a vezetési élményt versenypályán, amit a Győrben gyártott 2,5 literes öthengeres turbómotorral szerelt autó tud. Egészen pontosan az akkumulátor nagy tömege miatt kanyarban sokat veszítene az autó, és az ügyfelek körében végzett kutatás szerint nekik a benzinmotor kell. Plug-in vagy elektromos hajtás híján meg vannak számlálva az autó napjai, mostantól kezdve ezért csak Individual Series-ként, az ügyféligényeket messzemenően teljesítve lehet megvásárolni az autót – még úgy három évig.
A Donkervoort egészen egyszerűen nem tudja megmondani, hány lehetséges változata lehet az autónak, mert lehetnek olyan ügyféligények, amikre nem gondoltak a gyári szakemberek, óvatos becslés alapján is több százezer lehetséges kombinációról van szó. Kezdjük azzal, hogy maga a fényezés is opcionális, sőt, akár a lakkozásról is lemondhat a kedves ügyfél, ha a maga természetes szépségében akarja csodálni a karbonból sütött karosszériaelemeket – igaz, a látható karbon megjelenés a legdrágább extra a maga 47 432 eurós árával, ha valaki netán egyedi színű szálakat akar látni a műanyagban, annak további 5445 eurót kell rászánnia.
Akinek nem kell karbon-felni, annak adnak alukereket, vagy akár acélfelnit, de olyan műszaki részletekre is kiterjed az egyedi kialakítás, mint a kormányszervo: alapáron nincs, az extralistán szerepel az elektromos rásegítés (6655 euró), de ha nagyon ragaszkodik hozzá az ügyfél, előásnak neki hidraulikus rendszert is. Alapáron hatdugattyús féknyergeket adnak, a Bosch verseny-ABS-ért 15 548,50 eurót számláznak, de akár karbon-kerámia fékrendszer is elérhető. A felfüggesztésnél nem csak a hangolás lehet egyedi, de a nyomtávot (lengőkarok hossza) is tudják bizonyos körülmények között befolyásolni. A Donkervoort azt javasolja, hogy legyen bármennyire is extrém a kérés, keressék meg nyugodtan őket az ügyfelek, a részleteket majd megbeszélik. Itt érdemes megemlíteni, hogy a D8 GTO Individual Series alapára Hollandiában adókkal együtt 197 109 euró.
7744 eurót kérnek az Abt teljesítménynövelésért, ebben az esetben a 2,5 literes TFSI új benzinbefecskendezést, nagyobb intercoolert és áthangolt motorvezérlést kap, aminek eredményeként 435 LE (6430-7000/perc) és 570 Nm (1750-6350/perc) lesz a teljesítmény. Ehhez ráadásul hosszabb végáttételt adnak, és mivel a saját tömeg marad mindössze 680 kg, a menetteljesítmények nem romlanak, sőt, a Spa Francorchamps-i pályán a korábbi márkarekorder JD70-es modellnél 1,4 másodperccel gyorsabban megy végig az Individual Series. Természetesen részecskeszűrős katalizátor is van a fedélzeten, a kipufogó pedig a maximális hangélmény érdekében az ülés mellett ér véget. Fordulatszám-szinkronizálás és padlógázas kapcsolás lehetősége is van az ötfokozatú, kézi kapcsolású váltónál, de kérhető hatfokozatú, szekvenciális váltó is, de utóbbit csak versenypályára ajánlják a gyáriak.