Jelenleg a Mercedes-AMG GT Black Series a stuttgartiak legerősebb közúti autója, annál a 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 730 lóerőre srófolták fel. Ennél már akkor is erősebb a Mercedes-AMG GT 4 door részletekben prezentált modellfrissítésének legújabb hozadéka, a 63 S E Performance nevű modellváltozat, ha a plug-in hajtásnál a villanymotor tartós teljesítményét vesszük alapul. Az F-1 istálló mérnökeivel közösen fejlesztett akkumulátor tartósan 95 lóerőnyi energiát tud szállítani, ilyenkor 734 lóerő a rendszerteljesítmény, 10 másodpercig pedig 204 lóerőnyi energiát biztosít, amikor 843 lóerő a rendszerteljesítmény és 1400 Nm (!) a rendszernyomaték.
A 89 kg tömegű, 6,1 kWh kapacitású akkumulátor mindössze 12 km-es elektromos hatótávolságot tesz lehetővé, hiszen alapvetően a nagy teljesítményleadásra fejlesztették, mind az 560 darab cella körül áramlik az összesen 14 liternyi az elektromosan nem vezető hűtőfolyadék, amelyet nagy szállítási kapacitású pumpa keringtet, ez aztán egy olyan olajos hőcserélőnek adja le a hőt, ami a kocsi elején lévő radiátort használ hűtésre. A rendszer mindig az optimális 45°C-os hőmérsékletet tartja, függetlenül attól, milyen gyakran és intenzíven kerül sor töltésre (fékezés) és kisütésre (gyorsítás). A hajtó villanymotor csúcsteljesítménye 204 lóerő, nyomatéka 320 Nm, ezt a hátsó tengelyre építik be, amelyet egy kétfokozatú váltón keresztül hajt – ettől is lesz olyan magas a rendszernyomaték –, elektromos módban a hardveres összkerékhajtású jóvoltából akár az első kerekeket is képes mozgatni. A 4,0 literes V8-as biturbó 639 LE/900 Nm-t szállít, van egy 14 lóerős indítógenerátora is (lágyhibrid).
Ezek után nem csoda, hogy a Mercedes-AMG GT 4 door 63 S E Performance a 0-100 km/óra sprintet mindössze 2,9 másodperc alatt teljesíti, a csúcssebessége 316 km/óra. A gyár szerint a szabványos mérési cikluson 8,6 l/100 km-es fogyasztást tud az autó, a gyakorlatban ennek akár a többszöröséről is lehet szó, főleg, ha a tulajdonos nem vesződik a konnektor-kereséssel a 12 km-nyi elektromos hatótáv mellett. A lassulásról karbon-kerámia fékrendszer gondoskodik, az első (420×40 mm) tárcsákat hatdugattyús, a hátsókat (380×32 mm) egydugattyús nyergek szorítják, az AMG Performance 4Matic+ összkerékhajtásnak Drift-módja is van.