A városi mobilitási igényeket akarja kielégíteni az Opel a Rocks-e elnevezésű mopedautóval, amelyet Németországban akár 15 éves fiatalok is vezethetnek, ha van AM kategóriájú jogosítványuk. Idén ősszel kerül a kiválasztott németországi kereskedésekbe az autó, a vételárat még nem árulták el, csak azt, hogy a havi lízingdíj nagyjából annyi lesz, amennyibe egy havibérlet kerül. 2022 folyamán aztán más piacokon is elérhetővé teszik a mopedautót – Magyarországon nem tervezik a forgalmazását, ahogy a műszaki alapot jelentő Citroën Ami se kapható.
A karosszéria műanyag, ami sok parkolóhelyi inzultust elvisel, ráadásul szimmetrikusan is az első-hátsó panelek, ez olcsóbbá teszi a javítást. A szűk helyen manőverezést megkönnyítik a méretek, a hossz 2,41 méter, a szélesség 1,39 méter, és ehhez 7,2 méteres átmérőjű fordulókör tartozik. Két, akár 1,9 méteres magasságú személy is kényelmesen elfér az üvegtetővel fedett utastérben, a 63 literes csomagtér az anyósülés előtt található, van egy akasztó szatyroknak/kézitáskáknak. Az akkumulátor 5,5 kWh kapacitású, a hatótávolság ideális körülmények között 75 km, cserében normál 240 voltos konnektorról 3,5 óra alatt lehet teljesen feltölteni – a 3 méteres töltőkábel az utasoldali ajtóban rejtőzik, onnan kihúzva lehet csatlakoztatni a konnektorhoz, nem kell szatyorban hordozni azt. A Rocks-e menetkész tömege mindössze 471 kg, a hajtómotor 8 lóerős, a mopedautó-kategória előírásainak megfelelően 45 km/órás csúcssebességet lehet elérni.
Mivel itt már adott volt az autó, épp csak a márkát változtatták meg, a többi autón megismert orrpanel helyett itt a szélvédő alatti szürke részt nevezték ki Vizor-nak, egyébként az Opel villanyautóinál használt sárga szín megjelenése jelenti az eltérést a Citroën Ami-hoz képest. Az alapon kívül Klub és TeKno felszereltséggel lehet majd választani a Rocks-e villanymotoros mopedautót, azt nem részletezik a sajtóanyagban, hogy ezek milyen többlettel nyújtanak a szériafelszereltséghez képest.