Köszöni szépen, a chiphiány ellenére egész jól teljesít a Stellantis konszern, a nyereségrátája a tervezett felett alakul, és hamarosan új modelleket is piacra dobnak, amelyek kínálatában plug-in hibrid vagy akkumulátoros-elektromos változat is lesz – lesz egy olyan típus, amelynél egyszerre elérhető lesz ez a két alternatív hajtásmód. Néhány konkrétumot már korábbi hírek/találgatások alapján tudunk, például jövőre érkezik az Alfa Romeo Tonale és annak észak-amerikai testvérmodellje, a Dodge Hornet, az új Citroën C3-as két év múlva érkezhet, jövőre debütál az új Fiat Dobló, 2023-ban tér vissza a piacra a Fiat Punto kisautó.
Hosszabb távon annyit tudunk a termékportfólióról, hogy az Alfa Romeo 2027-re már teljes egészében akkumulátoros-elektromos autókat kínáló márka lesz, már ezt megelőzően bemutatják az új modelleket, a dátum azt jelzi, hogy mikor fut majd ki az aktuális Giulia/Stelvio páros. A DS márka 2024-től már csak akkumulátoros-elektromos autókkal bővíti a választékát, a DS9 és a DS4 érkezésével alakul ki a négy autós termékpaletta.
A jelenleg egyautós-egypiacos Lancia márka 2024-re lesz teljesen elektrifizált, ehhez mondjuk nem kell sokat tenni, hiszen már most is lágyhibrid az alap Ypsilon, csak az opciós robotváltós kivitelhez adják az 1,2-es szívómotort. A nemzetközi körforgásba 2026-ban tér vissza a márka, akkumulátoros-elektromos modellek bemutatásával.