Carlo Abarth ötven évvel ezelőtt mutatta be az általa konstruált Formula Italia versenyautót, ebből az alkalomból készítették el az F595 névre hallgató limitált szériát. A legkönnyebben a Rally Blue színű karosszériadíszekről lehet felismerni ezt a modellt.
Amíg a belső tér jórészt változatlan marad – mattfekete a műszerfal -, van egy igazán fontos műszaki változás, itt debütál az Abarth aktív, pillangószelepes kipufogórendszere, amit az oldalanként két darab, egymás felett elhelyezett csövekről lehet felismerni. A Record Monza Sovrapposto nevű rendszernél gombnyomásra lehet hangossá tenni a kipufogót, így a sofőr és a szomszédai is boldogok lehetnek.
A motortérben az 1,4 literes turbómotor 165 lóerős változata dolgozik (0-100 km/óra 7,3 s, csúcssebesség 217 km/h), ezzel kapcsolatban azt emelik ki, hogy tulajdonképpen versenymotorról van szó, hiszen ez a blokk egyike annak a hat erőforrásnak, amit az európai Formula 4 bajnokságban használhatnak a csapatok.