Leginkább a célszerűség indokolta a Mahindra TUV300-as dobozformáját, hiszen az indiai adózási szabályok miatt 4 méteres karosszériába 7 ülőhelyet zsúfoltak be – a csomagtartóban lévő pótülések az oldalfalra kerültek, az itt ülők a csomagtérajtón keresztül közlekedhetnek. Most kisimították az orr megjelenését, és ezzel együtt a Bolero Neo nevet is megkapta a típus.
Az utastér átalakítását a Mahindra tulajdonában lévő Pininfarina stúdióra bízták, így a sajtóanyagban következetesen prémium olasz belsőről van szó, ami az átformált műszerfalra, új kárpitokra utal, az érintőképernyős fejegység 7 colos képátlójú kijelzőt kap. Az 1,5 literes, háromhengeres turbódízelt (100 LE/260 Nm) motorleállítóval tették takarékosabbá, egyébként nincs változás, azaz egyedüliként ötfokozatú kézi kapcsolású váltó és hátsókerékhajtás van.
Egyedül a csúcsmodellhez lehet majd kérni felár ellenében a gombnyomásra kapcsolható differenciálzárat, de ennek a forgalmazása majd csak pár hónappal a Mahindra Bolero Neo piaci bevezetését követően indul.