Már több évtizede foglalkozik Ferrari-tuningolással a német Novitec tuningcég, amelynek mérnökei alapos vizsgálatot követően arra jutottak, hogy az eddigi legextrémebb V8-as Ferrari az új F8-as modell. Persze ez számukra csak kiindulási alapot jelent, a 3,9 literes V8-as biturbó teljesítményét 720 LE/770 Nm-ről 818 LE/903 Nm-re emelik.
Az átalakítás lényegét a karosszériakészlet jelenti, amely pontosan 13 cm-rel teszi szélesebbé a karosszériát a gyári állapotánál. Teljes egészében szénszál-erősítésű műanyagból készülnek az új elemek, amelyek jelentős részét aztán színre fújják, de néhány helyen még megvillan a fekete karbon. Az optika mellett aerodinamikailag is hasznosak az új elemek, pontos számokat majd hamarosan közölnek ezzel kapcsolatban. A Novitec mindössze 15 darab F8 N-Largo átépítést fog készíteni, az árat nem árulták el, de annak ismeretében, hogy előre értékesítették mindegyiket, ilyen aprósággal nem is kell törődniük.