Októberben kezdődik a Mercedes-Benz eActros sorozatgyártása a Wörth am Rhein-ban található üzemben, miután sikerrel zárult az a több éves tesztelési program, amelynek keretében potenciális ügyfelek éles körülmények között több mint félmillió km-t tettek meg tíz prototípussal. A logisztikai szektor már nem fogadja olyan kimagasló lelkesedéssel a járművet, ami a hagyományos, dízelmotoros teherautó árának a háromszorosába kerül, és sokkal rövidebb a hatótávolsága.
Elsődlegesen városi áruterítés céljára találták ki a járművet, három- vagy négy darab akkumulátor-telepnek van helye az alvázon, így 315-420 kWh a kapacitás, a csúcsmodellel akár 400 km-es hatótávolság is realizálható. Akár 160 kW teljesítménnyel is tölthetőek a telepek. A hajtott tengelyen helyezkedik el két darab villanymotor, ami egy kétfokozatú váltón keresztül hajt. A Mercedes-Benz egyébként úgy számol, eleinte töltő-infrastruktúrával együtt fogja értékesíteni az eActros teherautót.