Elöl és hátul már oldalára fektetett Y alakú motívumot lehet látni a felfrissített Dacia Duster lámpáiban, megváltozott a hűtőrácsbetét, az új tetőspoilerrel és aerodinamikai szempontok alapján tervezett 16 és 17 colos könnyűfém felnikkel javítják a légellenállást. Az utastérben új kárpitok, immár 8 colos képátlójú központi érintőképernyő jelentik az újdonságot, az első ülések közé nagyobb könyöklőt helyeznek, amelynek hátulján felszereltségtől függően két USB-töltő is van a hátsó utasok számára.
Az alapmotor marad a 90 lóerős 1,0 literes turbó, a következő lépcsőfok a benzin-autógáz üzemű 1,0 literes turbó 100 lóerővel, amelynél 16,2 literrel megnövelték a pótkerék-gáztartály térfogatát, így egy feltöltéssel 1235 km az elérhető elméleti hatótávolság. Az 1,3 literes turbómotor 130 lóerővel és elsőkerékhajtással, 150 lóerővel és összkerékhajtással vagy 150 lóerővel és hatfokozatú duplakuplungos váltóval választható. Az 1,5 literes dízel 115 lóerős, első- vagy összkerékhajtással kérhető. A kézi kapcsolású váltó minden esetben hatfokozatú, az elsőkerékhajtású változatok 10%-kal alacsonyabb gördülési ellenállású abroncsokat kapnak, az összkerekesek négyévszakosakat.
Nagyjából senki nem fogja hiányolni a Dacia Duster Acces néven futó alapszintjének a búcsúzását, hiszen az eladások kevesebb, mint 1%-át adta, a frissítést követően a három magasabb felszereltség marad meg a választékban (Essentiel 11%, Confort 7%, Prestige 81%). Ezeknek a tartalmát is módosítják az eddigi tapasztalatok alapján, így sikerült 18-ról 11-re csökkenteni a feláras extrák számát. Mindezek azt eredményezik, hogy egyszerűbb lesz a választás, amikor 2021 szeptemberében megérkezik a kereskedésekbe a felfrissített Dacia Duster.