Johann Abt 125 évvel ezelőtt alapította meg kovácsműhelyét, amely aztán a kocsigyártáson és javításon át lett azzá a tuning- és motorsport vállalkozássá, amit ma ismerünk. Erre a jeles évfordulóra és az alapítóra emlékeznek a cég eddigi legkülönlegesebb autójával, az Audi RS6 alapján készített Johann Abt Signature Edition-nel, amelyből 64 példányt készítenek – mindet eladták már az első héten.
A 4,0 literes V8-as turbómotorra egyedi feltöltőket, nagyobb intercoolereket és olajhűtőket építenek és átprogramozzák az elektronikát, a csúcsteljesítmény így 600-ról 800 lóerőre emelkedik, a maximális nyomaték 800-ról 980 Nm-re. Azoknak, akik a kerek számokat szeretik, felár ellenében kínálják az 1000 Nm-es nyomatékmaximumot is. A 0-100 km/óra gyorsulás 7 tizeddel, 2,91 másodpercre javul, a 0-200 km/óra megvan 9,79 másodperc alatt, és a 0-300 km/óra is csak 28,35 másodpercbe telik; utóbbi vagy 20 másodperces javulás a szériaállapothoz képest.
A futóműbe nagyobb stabilizátorokat, állítható magasságú rugókat építenek be, az átalakított aerodinamikai csomagban nem csak 150 kg leszorító-erőt termelő hátsó légterelő, de extra fékhűtő-légcsatornák is vannak. A vörös karbon karosszériakiegészítőkről lehet kívülről felismerni a különleges Abt kombit, a 22 colos kovácsolt alufelnik darabonként 3,5 kg-mal könnyebbek a gyári 20 colos felniknél. Az utastérben a karbon a meghatározó, a középkonzolra helyezik a Johann Abt kovácsműhelyéből származó üllő egy apró darabját.