Kívülről a hűtőrácsba helyezett három díszlécről – felszereltségtől függően fekete vagy krómozott – lehet felismerni az Iveco Daily legújabb változatát, amelynél fontos szempont volt a vezető munkájának megkönnyítése. Ennek érdekében elkészítették az Iveco Driver Pal elnevezésű digitális segédet, amelyet hangvezérléssel is lehet kezelni. Teljesen új fejlesztésű a vezetőülés, amely első haszonjárműként memóriahabot használ, a jobban megformált felületek (15 mm-rel magasabb oldalsó párnák, 20 mm-es hosszabb ülőfelület) 30%-kal csökkentik a vezető testére ható nyomáscsúcsokat, a kezelőszervek áthelyezésével könnyítik a ki- és beszállást.
Teljesen új az Air-Pro légrugózás, ami 10 ezredmásodpercenként állítja a rugózást. Negyedével csökkennek a vibrációk, kanyarokban 30%-kal mérséklődik a karosszéria oldaldőlése, ami a biztonság szempontjából is fontos. A ki- és berakodás megkönnyítésére gyorsan, kevesebb mint 10 másodperc alatt lehet állítani a hasmagasságot, amit memóriába is el lehet tárolni, gombnyomásra a korábban beállított rakodórámpa magasságához igazodik az autó.
Új fejlesztésű a hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó, a vezető a pontosabban megvezetett váltókarnak örülhet, a tulajdonos meg a 350 000 km-es a szervizintervallumnak. Immár ugyanazt a kuplungot használja a 2,3 (116-156 LE) és a 3,0 literes (160-207 LE) motor is, előbbinél a szoftver optimalizálásával 6%-kal csökkentették a fogyasztást és 15%-kal növelték a nyomatékot. Kettős AdBlue-befecskendezéssel működő kipufogógáz-utánkezelést használnak a dízelmotorok, a 3,0 literes alapján CNG-üzemű (136 LE/350 Nm) változat is elérhető.