Elég jelentős felárat kell fizetnie annak Európában, aki a plug-in hibrid hajtású Jeep Wrangler 4xe típust akarja megvásárolni, a Sahara, Rubicon és 80th Anniversary felszereltségekkel választható autóért 22,89-23,8 millió Ft-ot kérnek; az egyszerű, 2,0 literes turbómotorral szerelt ötajtós Wrangler listaára azonos felszereltséggel 18,96-20,46 millió Ft.
A hálózatról tölthető hibrid hajtásnál a nyolcfokozatú automatikus váltóba a 2,0 literes (272 LE) turbómotor mellett egy villanymotor hajt be, a rendszerteljesítmény 380 lóerő, a rendszernyomaték 637 Nm. A jármű méretei nem változnak, a tereptulajdonságokat így csak a magasabb saját tömeg gyengíti, cserébe segítséget jelent a villanymotorral terepezés, hiszen finomabban lehet adagolni a nyomatékot ilyenkor.
A Jeep Wrangler 4xe típusnál kék karosszériadíszeket használnak, az elektromos töltő csatlakozója a bal oldalon, a szélvédő tövében található a karosszéria síkjából kiemelve (nem volt hely a lemezek alatt…), a 7,4 kWh kapacitású akkumulátor wallbox töltővel 3 óra alatt tölthető fel. Az elektromos hatótávolságot nem árulták el, csak azt, hogy a városi ciklusban több mint 50 km-t lehet megtenni helyi károsanyag-kibocsájtás nélkül az autóval.