Négy éve foglalkozik a klasszikus Minik újjáépítésével a brit David Brown Automotive műhely, és most a sportos Oselli Edition-nel sportos irányba bővítik a kínálatot. A motortérbe 1450 köbcentisre növelt lökettárfogatú négyhengeres kerül két SU karburátorral, a csúcsteljesítmény 125 lóerő (6200/perc), a maximális nyomaték 153 Nm (4500/perc); ez a modell 70%-kal erősebb a normál Mini Remastered-nél.
A 100 km/óra gyorsulás megvan 7,8 másodperc alatt, de kanyarokban is gyors az autó, amiről részlegesen önzáró differenciálmű és Jack Aitken versenyző által hangolt felfüggesztés gondoskodik. A nagy teljesítményű fékrendszert az AP Racing szállítja, a felnik 13 colosak és jól tapadó abroncsokkal szerelik őket. Azokra is gondoltak, akik az automatikus váltót favorizálják, nekik 1380 köbcentis blokkot kínálnak négyfokozatú automatával; a teljesítményadatokat nem közölték.
A Mini Remastered Oselli Edition két- vagy négyüléses utastérrel rendelhető, mindkét esetben választható bukókeret (ami lehetetlenné teszi a hátsó ülések használatát), az első kagylóülésekkel négypontos öveket is lehet használni. Az utasteret és a bukócsövet bőrrel és Alcantarával kárpitozzák, dupla üzemanyagtank is elérhető. Mindössze 60 példányt építenek az Oselli Edition-ből, vételárat nem tudnak mondani, mert minden egyes példányt az ügyfél igényeinek megfelelően alakítanak ki.