A fiatal motorosoknak akarja elérhetővé tenni a Supersport-gépeket a Yamaha R7-es, ezért készül belőle A2-es változat is. A gép szíve a 689 köbcentis CP2-es kéthengeres, egyenetlen gyújtási sorrendet biztosító 270 fokos főtengellyel, 73,4 lóerős (8750/perc) csúcsteljesítménnyel, a maximális nyomaték 67 Nm (6500/perc). Az erőátvitelben a szekunder fogaskerék méretének csökkentésével módosítják az áttételezést a jobb gyorsulás érdekében.
A vezető dolgát az A&S tengelykapcsoló és az opcionális gyorsváltó könnyíti meg, utóbbit a márkakereskedők építik be. Elöl 41 mm átmérőjű fordított KYB villát használnak, a bal oldali száron a húzó, a jobboldalin a nyomó funkció állítható. Az áttervezett hátsó futóműben vízszintesen helyezkedik el a lengéscsillapító. A fékrendszer a Brembo-tól érkezik, radiális rögzítésű nyergeket használ.
Versenymotoros üléspozíciót ígér a gyár, a 188 kg tömegű gép tömegeloszlása 51/49% a tengelyek között. Nagy kontrasztú LCD kijelző informálja a Yamaha R7-es vezetőjét, váltásjelző fénynek is szorítottak helyet. 2021 októberében érkeznek meg az első példányok Európába, a vásárlók kék vagy fekete színek közül választhatnak.