A sokoldalúan alakítható, hosszmotoros CLAR építőkészletet használja az új generációs BMW 2-es Coupé, azon belül is a Z4-es roadsternek közeli rokona lesz. Az elődhöz képest 40%-kal növelik a karosszéria csavarodási merevségét, nagyobb elsőkerék-dőlést használnak, ezek a főmérnök, a holland Jos van As szerint érezhetően pontosabb kormányzást tesznek lehetővé.
Érezhetően bővül a karosszéria, a tengelytávolság 51 mm-rel hosszabb, az első nyomtáv 52, a hátsó 31 mm-rel szélesebb az elődnél, a kerékjáratokba nagyobb méretű kerekek is elférnek. Az erős álca miatt a sportos arányokon kívül más nem derül ki a gyári kémfotókról, de tavaly áprilisban már láthattuk az újdonság orrát és farát…
A kezdeti kínálat a 20i, 20d, 30i és M40i modellekből áll majd, utóbbi 374 lóerejéhez már alapáron adják az elektronikusan vezérelt zárású M Sport hátsó differenciálművet használó xDrive összkerékhajtást. Az új BMW 2-es Coupé sorozatgyártása a nyár végén indul, a hivatalos leleplezésre még ez előtt sort kerítenek.