Az 1979 óta versenyautók építésével foglalkozó brit RML Group-ot alig ismeri valaki, a munkáikkal már többen kapcsolatba kerültek, például látták a tévében vagy élőben versenyezni a WTCC futamokon a Chevrolet versenyautókat, de a Nissan-partnerség keretében ők feleltek a GT-R blokkal szerelt Nissan Juke R-ért is. Most a saját nevük alatt dobnak piacra egy autót, 30 darabot akarnak építeni az RML Short Wheelbase nevű autóból.
A név egyben mindenki autórajongó számára nyilvánvalóvá teszi, hogy a Ferrari 250 GT SWB által inspirált autóról van szó, amely valójában egy teljesen modern konstrukció. Három évig tartott, mire a mostani stádiumig eljutott a projekt, azaz elkészült az első autó, a finomhangolás még csak ez után következik.
A vonalvezetés csak hasonlít az eredeti Ferrari sportkocsira, egy kicsit mások az arányok annak következtében, hogy megnyújtották az utasteret, így már két méter magas emberek is kényelmesen elférnek a volán mögött. Rejtett kilincseket használnak, elöl-hátul LED-es fényszórók világítanak. Az utastérben ott vannak a legfontosabb mai kényelmi extrák, úgymint érintőképernyős fejegység navigációval, légkondicionáló, pohártartók, de igyekeztek mindent klasszikus stílusban megvalósítani – fényképet még nem közöltek a belsőről.
A technika viszonylag modern, a Ferrari 550 Maranellóból származik az 5747 köbcentis V12-es szívómotor, amely 485 LE/568 Nm teljesítménnyel szolgál, és ezt hatfokozatú – nyitott kulisszás – kézi kapcsolású váltón továbbítja a hátsó kerekek felé. A saját tömeg a korábban említett kényelmi felszereléseknek betudhatóan 1470 kg, de még így is villámgyors az RML Short Wheelbase, a 96 km/órás sebességet 4,1 másodperc alatt éri el, a csúcssebessége meghaladja a 300 km/órás tempót. A vételár még nem ismert, a megrendeléseket 2021 utolsó negyedévében kezdik el gyűjteni.