A Ferrari Testarossa a nyolcvanas évek ikonikus olasz szuperautója, és a svájci Officine Fioravanti stúdió úgy véli, hogy ideje annak a tudását modernizálni. A megjelenést nem akarták megváltoztatni, ezért például a nagyobb átmérőjű felnik megjelenése az eredetit mintázza, egyébként épp csak annyit módosítottak a légterelőkön, amit a nagyobb sebesség megkövetelt.
A 4,9 literes, 180°-os hengerszögű V12-es erőforrás teljesítményét 500 lóerőre növelik, titánium kipufogórendszert építenek be, a saját tömeget 120 kg-mal csökkentik. Teljesen új a felfüggesztés, amelyben Öhlins elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat és állítható stabilizátorokat használnak, a nagy teljesítményű fékrendszer a Brembo terméke, blokkolásgátló és menetstabilizáló is van a fedélzeten. Az utastérben Olaszországból származó bőrből készítik a kárpitot, a műszerfal eredetileg műanyag betéteit alumínium darabokra cserélik, az új kapcsolókat – például motor üzemmód-választó, vagy futóműhangolás – a nyolcvanas évek stílusában készítik el. Az eredetileg fehér színű Ferrari Testarossa modernizálás már a végső stádiumban van, a versenypályás tesztelés során állítják be az elektronikus beavatkozók működését, ebből az alkalomból kapott az Officine Fioravanti logóját mutató álcafóliát az autó. Természetesen a leleplezéskor újra eredeti fényében tündököl majd a Testarossa.