Kínában még mindig létezik a sofőr szakma, nagyon sokan engedhetnek meg maguknak azt a luxust, hogy ne ők vezessenek a zsúfolt városi utakon. Épp ezért például a Mercedes-Benz hat évvel ezelőtt a C-osztályra is kibővítette a nyújtott karosszériájú modellek kínálatát, és az új generációból is lesz ilyen. A Sanghaji Autószalonon leleplezett L-változat 89 mm-rel hosszabb tengelytávolságot és ennyivel nagyobb hátsó lábteret kínál.
Kétszemélyes hátsó üléspad nincs, helyette a hátsó lehajtható könyöklő méretét növelték meg, és abban két USB-töltőpontot is elhelyeztek, a fejtámlák használatát süppedős párnák teszik kényelmesebbé, ezenfelül még a zajszigetelést is javították a normál limuzinhoz képest, illetve a felfüggesztést is kényelmesebbre hangolták. A Mercedes-Benz C-osztály L kivitele normál vagy sportos megjelenéssel, 1,5 literes turbómotorral készül, utóbbi 200-as jelzéssel 170 lóerőt tud, a 260-as típusjelzéshez 204 lóerő és 24V-os lágyhibrid rásegítés tartozik, illetve van az összkerékhajtású változat, ahol a 260-as jelzés a 2,0 literes, 204 lóerős turbómotort takarja; a váltó minden esetben kilencfokozatú automata.