Elsősorban haszonjárműveknél tűnik ígéretesnek a hidrogén-tüzelőanyagcella használata, mert azzal megspórolható a hosszú töltési idő, miközben zéró helyi károsanyag-kibocsátással üzemelnek. A Stellantis még az idén piacra dobja a Citroën Jumpy/Opel Vivaro/Peugeot Expert modellből készített tüzelőanyagcellás áramforrású elektromos változatot, amelynél 3 perc alatt elvégezhető a tankolás, a hatótávolság pedig eléri a 400 km-t.
A nagynyomású hidrogéngázt tároló tartályokat a padló alá építik be, az áramtermelő tüzelőanyagcella a motortérbe kerül a meglévő akkumulátoros-elektromos változat hajtómotorja (82 LE tartós, 136 LE csúcsteljesítmény, 260 Nm nyomaték) és teljesítményelektronikája mellé. Új elem, hogy a puffer-akkumulátort (önmagában 50 km megtételére elég energiát tud tárolni) az első ülések alá építik be, azaz erről a tárolóról kell csak lemondani, a raktér és az utastér egyébként nem változik.
A Stellantison belül kialakított globális hidrogén tüzelőanyagcella fejlesztési központ Rüsselsheimben található, a cég mérnökeinek munkáját a Faurecia és a Symbio segíti, előbbi a hidrogéntartályokat, utóbbi a tüzelőanyagcellát szállítja. Az első körben piacra kerülő modellnél 4,4 kg hidrogéngáz fér a 120 liter térfogatú, 700 bar-os nyomást elviselő tartályokba, a tüzelőanyagcella 45 kW tartós teljesítményt tud leadni, a puffer-akkumulátor 10,5 kWh kapacitású. Az autó csúcssebessége 130 km/óra, és a -20/+45°C közötti hőmérséklet-tartományban képes üzemelni. Az autókat az Opel Special Vehicles műhelyében építik kisszériában.