Kezd magára találni a Hyunda-Kia konszern prémiummárkája, a Genesis, egymás után érkeznek az új modellek, köztük a piacon annyira fontos szabadidő-autókkal, de most azt is demonstrálják az egyszerűen csak X elnevezésű kupé tanulmánnyal, hogy azért még mindig a klasszikus szépségű személyautókat szeretik. Annyira, hogy még annak se érezték szükségét, hogy részletezzék a hajtást, egyszerűen csak annyit mondanak, hogy elektromos autóról van szó.
A márka jellegzetes ötszögletű hűtőrácsa alatt nagy méretű légbeömlőket lehet látni, a fényszórók két csíkká redukálódtak, és azok egészen az első sárvédők végéig húzódnak, ezek folytatásaként kerültek kialakításra a hátsó lámpák, de ez a motívum megjelenik az oldalablakok hátsó sarkában is; inkább tisztelegnek a BMW hokiütő-motívuma előtt, mint másolják. Egyébként hosszú és az alacsony az ott, az övvonal felett minimális a fém aránya a karosszérián, nagy méretű kerekek töltik meg a combos kerékjáratokat.
Minimalista kialakítású a beltér, ahol a bőrkárpit színével emelik ki a vezető helyét, egyben a látható kezelőszervek is ide összpontosulnak, a hátsó üléssor bőrkárpitjának színe beleolvad a karosszéria színébe. Nem valószínű, hogy a Genesis X ebben a formában kerül sorozatgyártásba, még ha az E-GMP építőkészlet akár 585 lóerős rendszerteljesítményű hajtása ebben a formában lenne a leglenyűgözőbb.