Nem halt meg a generációváltással az előző Citroën Berglino/Peugeot Partner, hanem a gyártását a cég oroszországi gyárába telepítették át, és a helyi piac igényeit elégítik ki az itt készülő autókkal. Ezekhez csatlakozik most az Opel Combo, amely klasszikus módon márkajelzés-cserével jön létre – korábban ilyen kombináció nem létezett, hiszen az előző generációnál a Fiat Dobló testvérmodellje volt az Opel dobozautója.
Ugyanaz a választék áll az Opel Combo vásárlók rendelkezésére, mint a Citroën Berlingo/Peugeot Partner esetén, tehát két karosszéria (a hosszúnál a hátsó túlnyúlást toldják meg egy műanyag rátéttel) közül lehet választani, a motor 1,6-os szívó benzines (115 LE) vagy 1,6-os turbódízel (90 LE) lehet, a váltó minden esetben ötfokozatú, kézi kapcsolású. A nálunk ismert modellhez képest az orosz időjárási és útviszonyok miatt 175 mm-re növelték a hasmagasságot, 195/70 R15-ös abroncsokat használnak és 70 Ah-s akkumulátort kap mindkét motorváltozattal az autó.