Tavaly nyáron búcsúzott az autóipar legtovább, 84 évig gyártott alapja, a Morgan acél alváza, amely most kilenc példány erejéig visszatér, miután ennyi alvázat talált a cég. Egészen pontosan az alvázak találták meg a gyárat, olyanokról van szó, amelyet egy külső partner vásárolt még évekkel ezelőtt, de aztán nem használta azokat, és most visszakerültek a Morganhez. Ott pedig úgy döntöttek, hogy nem zúzzák be őket, hanem inkább a valaha volt legdurvább Plus 8-ast valósítják meg rajtuk.
A GTR változat mélyre húzott sárvédőket kap, a motorháztetőre több szellőzőnyílás kerül az N62-es BMW V8-as (eredetileg 367 lóerős a 4,8 literes szívó blokk, de ezen változtatni fognak) hűtésének javítására, központi kerékanyás felniket használnak, és tényleg hatásos diffúzort. A váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus lehet. 2021 nyarán indul a Morgan Plus 8 GTR-ek építése, addigra várhatóan elkel mind a 9 példány, és végeznek az alvázak ellenőrzésével/legvégső állapotra való hozásával.