Két napig tartott, amíg a Jaguar/Land Rover konszern megfogalmazta azt az állásfoglalást, hogy tévesek azok a sajtóhírek, amelyek terepjárójuk újjászületéséről szólnak, nem adják ki a kezükből a Defendert. Ehhez képest Tim Ratcliffe cége, az Ineos bejelentette a terveit.
Ezek szerint új életet akarnak lehelni a típusba, amelyet egyfelől az aktuális környezetvédelmi és biztonsági előírásokhoz akarnak igazítani, valamint javítanak a megbízhatóságán – itt konkrétan a Toyota LandCruisert említették követendő példaként. Észak-Angliában 250 millió fontos beruházással akarnak egy gyárat létesíteni, ahol évi 10-20 ezer autót akarnak készíteni, most készítik az üzleti tervet. Amikor ezzel a hírrel megkeresték az újságírók a Jaguar/Land Rover konszernt, az újra kiadta a korábbi sajtóközleményét. Lehet, hogy Jim Ratcliffe nem közvetlenül a gyártól veszi meg a típus jogait és annak szerszámait, hanem például a pár évvel ezelőtt csődbe ment Santana gyárból menti meg ezeket. Az Ineos azt állítja, novemberben áll majd a nyilvánosság elé a végleges terveivel, szóval legkésőbb akkor kiderül, visszatér-e a Defender? Vagy a Santana PS-10? Netán annak végső változata, az Iveco Massif/Campagnola?
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!