2016 végén mutatták be a Chevrolet Bolt villanyautót, amit itt Európában Opel Ampera-e néven lehetett megvásárolni egy rövid ideig – a GM visszafogta a szállításokat az időközben a PSA Csoporthoz átkerült márkánál, a 2 éves várakozási idő pedig a vásárlók elvesztéséhez vezetett. Most mutatkozott be a megújult modell, amelynél futurisztikusra vették az orr megjelenését a klasszikus hűtőrács eltüntetésével és a vízszintesen kettéosztott fényszóró megjelenésével.
A legnagyobb változást mégis a második karosszériaváltozat bevezetése jelenti, a Bolt EUV nevű autónak egyetlen közös karosszériaeleme sincs a Bolt EV-vel. Például amíg a személyautó egyterűs orrot kap, a szabadidő-autó testvérnél szöveg zár be a motorháztető és a szélvédő. A formatervezőknek 7,5 centivel hosszabb tengelytávolságot adtak a mérnökök – ez teljesen egészében a hátul ülők lábterét gyarapítja -, a karosszéria 16 centivel hosszabb, és hiába tűnik magasabbnak, mindössze 5 mm az előnye a személyautóhoz képest. A csomagtere például kisebb is, amíg az EV-ben az ülések mögött (tetőig pakolva) 470 liter a csomagtér, az EUV-ben „csak” 462 liter.
Az eltérő méretek ellenére a technikában nincs különbség, az első kerekeket továbbra is 204 LE/360 Nm teljesítményű villanymotor hajtja, az akkumulátor 65 kWh kapacitású, ami a Bolt EV-nek 416 km-es, a nagyobb EUV-nek 402 km-es hatótávolságot biztosít. A fedélzeti töltő 11 kW teljesítményű, egyenáramú gyorstöltésre is van lehetőség, pontos teljesítményt nem mondtak. Közös a műszerfal, amely új kijelzőket és kapcsolókat kapott, a fejegység már vezetéknélküli telefonkapcsolódási lehetőséget kínál, kiegyenesítették a kormány alját, és bevezették a gombnyomásra aktiválható egypedálos vezetést – megállásig lassít motorfékkel az autó.
A 2022-es Chevrolet Bolt EV személyautónál több mint 5000 dollárral csökkentették a vételárat, így az indulóár 31 995 dollár, míg az új Chevrolet Bolt EUV villanymotoros szabadidő-autó indulóára 33 995 dollár, ráadásul a vásárlók vagy lízingelők még ingyen kapnak (lehet, hogy hálózatfejlesztésre is szükség lesz, amit az ügyfélnek kell állnia) 240 V-os feszültségű 11 kW-os gyorstöltésre képes fali töltődobozt is. Fontos eltérés a két modell között, hogy csak a szabadidő-autónál érhető el felár ellenében a GM Super Cruise vezetőtámogató rendszere, amely USA- és Kanada-szerte több mint 320 000 km előre feltérképezett úton képes átvenni a vezetést az embertől bizonyos meghatározott körülmények között.