Pár nappal az Opel Combo-e haszonjármű után az leleplezték az akkumulátoros-elektromos hajtással szerelt személyautót is, amely 5- vagy 7 személyes utastérrel, rövid (4,4 méter) vagy hosszú (4,75 méter) karosszériával választható.
A második sorban 60:40 arányban osztott üléspad vagy három darab egyforma, egyénileg állítható ülés lehet – mindkettő alkalmas három gyermekülés egyidejű befogadására), a harmadik sor két ülése feláras extra és mindkét karosszériában elérhető. A rövidben a középső sor mögött még 597 literes csomagtér marad (bővítés után 2126 liter), míg a hosszabb 850 liter kínál (bővítés után 2693 liter). A panoráma üvegtető rendelésekor jár az összesen 36 liternyi helyet kínáló felső tárolópanel.
Az első kerekeket hajtó villanymotor csúcsteljesítménye 136 lóerő, maximális nyomatéka 260 Nm, az 50 kWh kapacitású akkumulátorral a WLTP-módszer szerint mért hatótávolság 280 km. Autópályára is ki lehet vele merészkedni, az elektronikusan korlátozott végsebesség (efölött nagyon megugrik az energiafogyasztás) 130 km/óra. Piactól függően 7,4 vagy 11 kW teljesítményű fedélzeti töltőt kap az Opel Combo-e Life, legfeljebb 100 kW teljesítményű villámtöltést képes fogadni, amivel 30 perc alatt érhető el a 80%-os töltöttség.