Már rendelhetőek a benzin-elektromos öntöltő hibrid hajtással szerelt Ford családi autók, az S-Max és a Galaxy is ugyanazt a rendszert kapja, ami a Kuga-ban is bejelentésre került, tehát 2,5 literes benzinmotor és villanymotor szállítja a 190 lóerős rendszerteljesítményt, ami aztán automatikuss váltón keresztül jut el az első kerekekre. A viszonylag kis kapacitású (1,1 kWh) akkumulátort úgy helyezték el, hogy nem csökken sem az utas-, sem a csomagtér mérete, tehát marad a hétszemélyes kialakítás.
Az árlistában pontosan a 190 lóerős, elsőkerékhajtású EcoBlue-dízellel (ennél alapfelszerelés a nyolcfokozatú automatikus váltó) egy árban szerepel az FHEV hajtás, ami az S-Max esetén Titanium felszereltség mellett 12 960 000 Ft-os indulóárat jelent, a Galaxynál szintén Titanium felszereltséggel 14 410 000 Ft a listaár. A szabványos fogyasztás alapján a dízelnél 10%-kal alacsonyabb károsanyag-kibocsájtást tudnak az öntöltő hibridek, amelyek városban tudnak sokkal takarékosabban működni.