Az utolsó másfél évben mintegy 4 millió kilométert futottak az új Mercedes-Benz C-osztály prototípusai, itt debütál majd az M254 kódnéven készülő négyhengeres benzinmotor. A piaci bevezetésnél 258 lóerős csúcsteljesítményt (C 300) kínál, a később érkező AMG-modellek is ezt kapják majd C43 és C63e jelzéssel, utóbbinál 500 lóerő feletti rendszerteljesítményre számíthatunk a plug-in hibrid hajtástól. Az új C-osztály elektromos rendszere 48V-os feszültségű, alapfelszerelés lesz a 48V-os lágyhibrid rendszer, a 20,4 lóerős villanymotort a kilencfokozatú váltó házába építik, nem a motorhoz csatlakozik. A C 180 és C 200 170 illetve 204 lóerő teljesítményű 1,5-ös turbómotort kap (M264 motorkód). Dízel is lesz, az új fejlesztésű OM 654-es blokk azonban csak 2021 végétől lesz választható, igaz, C 300 de jelzéssel hálózatról tölthető hibrid hajtás részeként is. Extraként összkerék-kormányzás is elérhető lesz. A plug-in hibrid modelleknél az akkumulátor már 25,4 kWh kapacitású, ami 100 km-es elektromos hatótávot tesz lehetővé.
Marad a 4,75 méteres karosszériahossz, a tengelytáv 25 mm-rel növekedik, a hátsó utasok 35 mm-rel több lábhelyet kapnak, és a szélesebb utastérből is profitálnak. A műszerfal az új S-osztályból ismerős hatalmas központi érintőképernyőt kapja, alapesetben 9 colos, extraként 11,9 colos képátlóval, az MBUX digitális segéd legújabb változata segít a kezelésben. Még februárban leleplezik az új Mercedes-Benz C-osztályt.