A használt autók világában gyakran előfordul, hogy a tulaj az audió fejegység cseréje mellett dönt, vagy pedig úgy bővítené azt, hogy a mai kommunikációs eszközök és médialejátszók fogadására is alkalmas legyen. Csere esetén sokan az azonos típusú, jobban felszerelt modellekből vadásznak bontott, nagyobb tudású fej-egységeket. Ezek már hosszú ideje nem csavaros, hanem csúszkás rögzítésűek. Keret tartja őket stabilan, abban pedig fémfülek rögzítik a készüléket. Kiszerelésükhöz speciális fémkulcsok szolgálnak, ami egy kulturált, gyors megoldás: egyrészt esztétikus, alig látni az előlapokon a kis vágatokat, ahová a kulcsok beilleszthetők, másrészt egyszerű a szerelési folyamat. Gondot az okozhat, ha nincs kiemelő kulcs az adott fejegységhez.
Mivel többféle kulcsot alkalmaznak a gyártók, így a piacon is széles a kínálat, valamint az ismerősök és a saját szerszámosládában is egyre többféle halmozódik fel. A próbálkozás előtt azonban érdemes (például az interneten) ellenőrizni, hogy pontosan milyen kulcs kell az adott fejegység kiemeléséhez, mert nem belevalót erőltetni kockázatos dolog. Sérülést okozhat a készüléken, sőt, akár elhajlíthatja a benti rögzítőfüleket úgy, hogy a keret roncsolása nélkül nem lesz kihúzható a fejegység. Autóhifis boltokban, vagy specializált webáruházakban típusra keresve is kaphatók kiemelő kulcsok, nem drága szerszámok. Vásárláskor azt is érdemes ellenőrizni, hogy hány darabbal szabadítható ki a fejegység. A magas („dupladines”) fejegységeket általában nem kettő, hanem négy helyen is rögzítik a gyártók. Mivel a kulcs a nyílásba dugva egyrészt oldja a kötést, másrészt beakad a fejegység erre kialakított reteszébe, ezért nem lehet oldani kettőt, majd lejjebb „átdugni”. Tehát a négyreteszes fejegységekhez négy darab kulcs kell. Ezeket egymás után bedugva húzható ki a fej-egység a fészkéből.