A Renault Csoport az autót nem csak értékesíteni akarja az ügyfeleknek, de szolgáltatásként is a rendelkezésükre bocsátja majd, ezt és az ehhez kapcsolódó szolgáltatásokat intézi majd a most megalapított Mobilize márka.
Alapvetően villanyautókkal képzeli el a jövőjét, lesz pár kilométeres utakra kitalált csöppnyi EZ-1, ami gyakorlatilag egy időjárásálló felépítménnyel ellátott Twizy, majd a Kínában gyártott, és autómegosztó-szolgáltatás számára optimalizált kivitelben is készülő Dacia Spring EV következik, a legnagyobb személyautó a szintén Kínából érkező Jiangling GSE, a Renault és a Jiangling vegyesvállalatának terméke. Ezeken felül még egy könnyű haszonjárművet is lehet majd bérelni tőlük hosszabb-rövidebb időtartamokra.
A Mobilize célja, hogy a jelenlegi átlagos 10%-os kihasználást radikálisan megnöveljék, azaz a lehető legtöbbet fussanak az autók és kevés legyen az állásidő. Az autómegosztás mellett előfizetést és klasszikus részletfizetést is kínál majd az új márka, de használat-alapú díjfizetés is kidolgozás alatt van, és a már meglévő villanyautók felújításával is csökkenteni akarják a környezetterhelést. A Renault úgy számol, hogy tíz év múlva már a csoport forgalmának legalább 20%-át adja majd az új szolgáltatásokra koncentráló Mobilize.