Hátsókerékhajtásával kitűnik a Honda kínálatából az e villanyautó, amelynek a Tokyo Auto Salonra elkészítették az első versenyautó-változatát, a gyorsulási versenyekre optimalizált e-Drag tanulmányt. A hajtás átalakításáról nem kaptunk hírt, helyette a tömeg csökkentésével javítják a gyorsulást, például nem csak a cserélhető karosszériaelemeket készítik karbonból, de azoknak a rögzítését is módosították, hogy még lejjebb menjen a tömeg.
Az első Honda NSX-ről származó 17 colos felnikre húzták rá az elöl némi mintát tartalmazó, hátul már jól tapadó slick, azaz minta nélküli abroncsokat; a grafikákon még eltérő felniket használnak. A fotókon látható fehér-lila design egyébként nem végleges, háromféle megjelenést is készítettek a gyári formatervezők, amelyekre a virtuális Tokyo Auto Salon ideje alatt lehet szavazni, a nyertes Honda e-Drag dizájnt pedig valamikor februárban ismerhetjük majd meg.