Nem csak egyszerűen egy villanymotoros haszonjárműveket kínáló márka a General Motors által életre hívott BrightDrop, hanem egy komplett logisztikai rendszer, amelynek része például az EP1 névre keresztelt elektromos raklap, ami egy magától haladó, 100 kg terhelhetőségű és 651 liter térfogatú zárható doboz. Ezt csak irányítania kell a sofőrnek, idővel pedig teljesen önjáró változata is lehet.
Amíg az EP1-es már 2021 elejétől megvásárolható lesz, az ahhoz optimalizált akkumulátoros-elektromos haszonjármű, az EV600-as 2021 végén kerül az utakra. A 4,5 tonnás össztömegű jármű 17 köbméteres raktérrel rendelkezik, egy feltöltéssel 402 km a hatótávolsága, 120 kW-os villámtöltéssel óránként 273 km-nyi energiát lehet beletölteni az Ultium akkumulátorába. A futárok dolgának megkönnyítésére tolóajtókat kap a fülke, különösen széles a közlekedőút. A BrightDrop EV600-as első vásárlója a FedEx csomagküldő lesz, aki a fejlesztésben is segítette a GM-et – a tapasztalatok szerint a mai modellekhez képest napi 25%-kal több csomagot tud kiszállítani az új villanymotoros teherautóval dolgozó futár.