Mivel a V8-astól dízeltől végleg búcsút vett a Bentley, a modellfrissítést követően a Bentayga-választékba visszatérő hálózatról tölthető hibrid hajtás marad az egyetlen alternatívája annak, aki alacsony fogyasztás mellett akarja élvezni a luxus szabadidő-autó kényeztetését. Akik eddig vették ezt a modellt, azok heti többször – akár napi szinten – használták autójukat, majdnem mind kihasználva az elektromos hajtást, hiszen napi kevesebb, mint 48 km-t mentek.
A hajtásláncban egyébként nincs változás, a belső égésű motor 3,0 literes V6-os turbó, a nyolcfokozatú váltóba ezen felül egy 128 LE/350 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajt be, a rendszerteljesítmény 449 LE/700 Nm. A 17,3 kWh kapacitású akkumulátor 50 km-es NEDC-hatótávolságot ígér, a fedélzeti töltő 7,2 kW-os, az elektromos csúcssebesség 135 km/h. A navigációs rendszer adataira támaszkodva a menetpedál visszajelzést küld a sofőrnek, mikor célszerű lelépnie arról, hogy a lehető legtöbb energiát termelje vissza a kereszteződéshez közeledve lassulva.
Hálózattól függően akár 2,5 óra alatt is feltölthető a telep, az autóhoz az adott piacon – régióban szükséges kábeleket mellékelik, illetve felár nélküli extraként választható (a beszerelés költsége a tulajdonost terheli) a Bentley márkájú fali töltődoboz.