Alapvetően pályanapokra készítette el még két évvel ezelőtt a norvég Zyrus tuningcég az LP 1200 névre hallgató autójának első példányát, amelynek a tudását aztán Európa-szerte versenypályákon csiszolták több mint 6000 km-en keresztül. Mostanra lettek elégedettek az eredménnyel, és bárki számára elérhetővé tették az átalakítást. A Győrben gyártott 5,2 literes V10-es motorra két hatalmas turbót szerelnek, amivel utcai üzemmódban 900 lóerőre emelkedik a teljesítmény, a versenypályán aztán a teljes, 1200 lóerő is elérhető.
Teljesen új karosszériát készítettek az autónak, egyedül a lámpákat és az üvegeket hagyták meg az eredetiből, kellett a hely a széles felfüggesztésnek és a hatalmas szárnyaknak. A csak versenypályán használható R változat 200 km/órás sebességnél 2142 kg leszorító-erőt termel, kényelmi felszerelések híján ez a változat 1200 kg-ot nyom és 525 ezer euróba kerül. A Stradale modell 200 km/órás tempónál 2010 kg leszorító-erőt termel, a tömege 1427 kg és legalább 595 ezer eurót számláznak érte.