Alapvetően városi közlekedésre optimalizálta a Toyota a C+Pod néven Japánban piacra dobott mopedautóját, amellyel önkormányzatokat, hivatalokat és közösségi autómegosztókat céloz, de persze magánvásárlóknak is értékesít. Az indulóár 1,65 millió jen, azaz 4,7 millió Ft; alapvetően egy olyan járműről van szó, mint a Citroën Ami. A Toyota vezetőtámogatói rendszerei is ott vannak a fedélzeten, a karosszéria orrát a gyalogosvédelmet figyelembe véve alakították ki.
A karosszéria hossza mindössze 2,49 méter, szélessége 1,29 méter, magassága 1,55 méter és 1,78 méter a tengelytávolság, a fordulókör átmérője 7,8 méter, a saját tömeg 690 kg. Mivel Japánban nincsenek az ilyen járműveket korlátozó rendelkezések, a 3,5 lóerő tartós, 12,5 lóerő csúcsteljesítményű villanymotorral hajtott C+Pod csúcssebessége 60 km/óra, a hatótávolság WLTP-módszer szerint mérve 150 km a 9 kWh kapacitású teleppel, 200V-os hálózatnál (16A) konnektorról 5 óra a töltési idő.
Természetesen az összes új japán villanyautóhoz hasonlóan a Toyota C+Pod is képes az akkumulátor teljesítményének leadására, a csomagtérben helyezték el az 1500W-tal terhelhető konnektort.