Az eredeti tervekben még úgy szerepelt, hogy a brit Sunderlandből látják el Ariya villanyautókkal az európai piacot, azonban a Brexittel kapcsolatos bizonytalanság miatt a Nissan inkább úgy döntött, hogy Japánból szállítja kontinensünkre új modelljét. Ha nincs megállapodás a Brexit-tárgyalásokon, akkor 10%-os vámot kell fizetni a szigetországban készülő, az európai kontinensre szállított autók után, ehhez képest a Japánból szállított autókra csak 7,5% a vám, és utóbbi is megszűnik 2026-ra.
A Nissan új generációs villanyautója szabadidő-autós megjelenéssel rendelkezik, kétféle akkumulátor-kapacitással adják. Az alapváltozatba 65 kWh telep kerül, a nagyobb akku 90 kWh kapacitású, alapáron mindkettőhöz hátsókerékhajtás (215 LE/300 Nm) jár, extra az első villanymotor és a 335 LE/560 Nm (65 kWh) vagy 389 LE/600 Nm (90 kWh) rendszerteljesítmény.