Külön modellként kell tekintetni az Alfa Romeo 4C és 4C Spider észak-amerikai változatára, mert az eltérő törésteszt-előírások miatt alumínium merevítőket is sütnek a karbon vázba, amitől azok az autók mintegy 100 kg-mal nehezebbek az európai modellnél. A 2014-ben a márka észak-amerikai visszatérését elkezdő típus kupéváltozatát már tavaly elbúcsúztatták, most pedig a kivehető tetős kivitel is búcsúzik, mégpedig a 33 Stradale Tributo nevű limitált szériával, amely az 1967-es 33 Stradale modellnek állít emléket.
A karosszériát három réteg Rosso Villa d´Este színnel borítják, aranyszínűek az elöl 18, hátul 19 colos felnik, fekete és dohányszínű a belső. Több helyen is jól látható a vörös karbon váz, a karosszéria külsején és belsején is több jelvényt és feliratot helyeznek el. Mindössze 33 példányt gyártanak az Alfa Romeo 4C Spider 33 Stradale Tributo modellből, amelyekhez rögtön egy 33 példányban készülő, sorszámos könyvet is mellékelnek, amelyből a 33 Stradale és a 4C típus ismerhető meg.
A gyakorlatilag fullextrás autóért 79 995 dollárt kérnek, de azt is megjegyzik, hogy az extrákat külön megrendelve – és akkor még nem beszélünk a különleges körítésről – több ezer dollárral drágábban lehetne csak megvásárolni hasonló Alfa Romeo 4C Spidert.