Olcsóbbá teszi az FIA a WEC hosszú távú versenyzés királykategóriáját, az új szabályokhoz készül a Peugeot és a Total által közösen fejlesztett versenyautó, amelynek a külsejét már korábban megismerhettük, most pedig a technikáról árulnak el pár részletet. A hátsó kerekeket egy 2,6 literes V6-os biturbó hajtja hétfokozatú váltón keresztül, a csúcsteljesítmény 680 lóerő, az első kerekeket egy 272 lóerős villanymotor hajtja; a szabályzatnak megfelelően a villanymotor csak 120 km/órás tempó felett hajthat, a rendszerteljesítmény pedig soha se haladhatja meg a 680 lóerőt. Az FIA érzékelői gondoskodnak arról, hogy ezt mindenki betartsa.

„A PEUGEOT HYBRID4 500KW hajtáslánc kialakításakor a bajnokság új szabályrendszeréből következő szigorú követelményeknek kellett megfelelnünk. Eredetileg csak egy turbófeltöltőt terveztünk a motorhoz, de azzal nem tudtuk megvalósítani a kitűzött célt, nevezetesen, hogy alacsonyabbra kerüljön a motor súlypontja. A duplaturbós V6 motor bizonyult a legjobb kompromisszumnak a technológia, a súly, a felépítés, a megbízhatóság és a teljesítmény szempontjából” – nyilatkozta François Coudrain, a PEUGEOT Sport WEC programjának hajtáslánc-igazgatója. A Total mérnökei készítik a 900V-os feszültségű akkumulátort, amelyet a rajt előtt teljesen feltöltenek, futam közben pedig csak fékenergia-visszatermeléssel (legfeljebb 200 kW) lehet tölteni, a fékenergia-visszatermelés mértékét a sofőr állíthatja.