Jövőre érkezik a kereskedésekbe a Cadillac Lyriq tanulmány által előrejelzett villanyautó, amelynek kapcsán a márka arra kérte a vele szerződött mintegy 900 USA-beli márkakereskedőt, hogy mintegy 200 000 dolláros beruházást hajtsanak végre. Új szerszámok, diagnosztikai eszközök és a kereskedéshez telepítendő töltőberendezések is vannak a csomagban, amellyel rögtön a GM Ultium technológiás villanyautóit is szervizelni tudják majd a kereskedések. Azonban mintegy 150 márkakereskedő, tehát a hálózat 17%-a úgy döntött, hogy nem éri meg neki a beruházás, ezért inkább a GM ajánlatát elfogadva visszalép a Cadillac márka kereskedési jogától, ezért cserébe 0,3-1,2 millió dollár közötti összeget kap. Azért is meglepő a kereskedések ilyen döntése, mert jellemzően többmárkás kereskedésekről van szó, ahol a többi márka kapcsán egy-két éven belül amúgy is végre kell majd hajtani a beruházást.
A Cadillac márkakereskedők ötöde nem kér az elektromos autókból – visszaadja a kereskedési jogot
2020. December 07. 02:11