Hamarosan megkezdődik az akkumulátoros-elektromos hajtással szerelt Ford Mustang Mach-E forgalmazása az Egyesült Államokban, ebből az alkalomból pedig bejelentették a sorozat csúcsmodelljét, a GT Performance Edition-t, amelynek kiszállítása 2021 nyarának végén indul. Ebben az autóban ugyanaz a hajtáslánc jut szerephez, mint a GT esetén, tehát a nagyobb, 88 kWh kapacitású akkumulátort kapja, a két villanymotor rendszerteljesítménye 487 lóerő.
A Performance Edition-nél a szoftver módosításával 813 Nm-ről 860 Nm-re növelik a nyomatékot, ezen felül még a menetstabilizálót is átprogramozzák, amelynek eredményeként a 0-96 km/óra gyorsulás ideje 3,8 másodpercről 3,5 másodperc alá csökken – utóbbi becsült érték, lehet, hogy még fürgébb lesz a végleges változat. Egyedi a hűtőrácsbetét, a 20 colos fekete felnik mögött elöl 19 colos féktárcsákat találunk pirosra fényezett Brembo nyergekkel, az abroncsok 245/45 méretű Pirelli nyári gumik, és a MagnaRide elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás is ott van a fedélzeten.